O noua campanie marca Disney incurajeaza fetele sa fie mai mult decat printese

Campania «Dream big, Princess» inspira fetele de toate varstele sa lupte pentru a-si realiza visurile si ambitiile.

Campania „Dream big, Princess” a fost lansata pentru prima oara la inceputul anului 2016.Inca de atunci, Disney isi propunea, prin intermediul acestei campanii, sa incurajeze fetele de toate varstele sa aiba visuri marete si sa gaseasca ambitia de a transforma in realitate.

La momentul lansarii campaniei, Disney anunta ca aceasta va fi celebrata in fiecare luna, prin noi subiecte si teme legate de Printesele Disney, precum bunatatea, prietenia si gustul aventurii. Compania a fost criticata in trecut pentru personajele feminine ilustrate in productiile sale, personaje feminine care nu reprezentau cele mai bune exemple pentru tinerele fete. Cu toate acestea, ultimele proiecte Disney au adus in atentia publicului personaje feminine puternice, printese Disney care lupta din greu pentru realizarea visurilor lor. Povestea Tianei (din Printesa si Broscoiul) este concentrata pe cariera sa si, in special, pe spiritul sau antreprenorial, pe cand cea a Meridei (printesa scotiana din „Brave”) are ca subiect central curajul de a trece, singura, prin diverse incercari si aventuri pentru a repara o greseala.

In 2017, campania „Dream big, Princess” si-a propus si mai mult decat atat. Disney a reusit sa inspire si sa incurajeze din ce in ce mai multe tinere fete, pentru a reusi sa isi descopere adevaratul potential si sa isi realizeze visele.

Cel mai recent proiect din cadrul acestui demers este campania foto cu potential de viralizare #DreamBigPrincess. Disney a colaborat cu 19 fotografi femei care au realizat o serie de imagini empowering, cu femei din toata lumea ce pot servi drept exemplu pentru tinere fete.

Iar incepand de pe 15 august, de fiecare data cand vreuna din imaginile care fac parte din campanie este postata sau impartasita pe retelele de socializare impreuna cu hashtag-ul #DreamBigPrincess, Disney va dona 1 dolar catre campania „Girl Up” demarata de Fundatia Natiunilor Unite. Scopul este acela de a strange 1 milion de dolari pentru aceasta fundatie.Campania va dura pana pe 11 octombrie.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *