Google te avertizează dacă ai reclame enervante pe site

Google face în continuare cea mai mare parte a profitului său din reclame online, iar asta nu se va schimba prea curând.

În plus, face „donații” semnificative creatorilor de add-blockere pentru ca reclamele sale să nu fie niciodată blocate pe vreun site. În același timp, cu o serie de măsuri noi, speră să convingă dezvoltatorii web să renunțe la reclamele agresive care ne transformă viața online într-una foarte chinuită. 

În acest scop, gigantul din Mountain View a inițiat un nou program ce îți oferă niște detalii foarte clare vizavi de ce ai greșit când ți-ai creat propriul site și ai încercat să-l monetizezi. Reclamele agresive nu avantajează pe nimeni și cu siguranță nu generează trafic mai mult pe o pagină web. În mod realist, este mult mai probabil să fugi de un site care te stresează, indiferent de volumul de informații utile pe care ți le pune la dispoziție.

„Pentru a ajuta creatorii de site-uri să-și îmbunătățească experiența de reclame, analizăm zilnic site-uri și înregistrăm clipuri video din experiența interacțiuni cu reclame pe paginile web care nu sunt în conformitate cu Better Ads Standard (Standardul Reclamelor Mai Bune)”. Oficialii Google au detaliat pe blogul companiei modul în care va determina dacă reclamele servite de anumite site-uri sunt sau nu enervante.

Fiecare site analizat va beneficia de un calificativ din partea Google, iar cei care vor profita de noua platformă de analiză vor înțelege foarte bine cu ce au greșit. În plus, prin estimări informate, compania americană te va ajuta să îți dai seama în ce mod îți afectează practicile de monetizare defectuoase traficul pe site. În altă ordine de idei, Google nu poate obliga pe nimeni să facă schimbări și ține doar de proprietarul unui site dacă va lua sau nu în calcul sfaturile gigantului din online.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *