Grupul german Bayerische Motoren Werke AG (BMW) vrea să-și majoreze anul viitor vânzările de vehicule electrice cu două treimi, la 100.000 de unități, în urma diversificării modelelor de baterii pentru acest tip de vehicule, a afirmat directorul general Harald Krueger, într-un interviu acordat publicației Sueddeutsche Zeitung, transmite Reuters, citat de Agerpres.
Anul acesta, BMW se așteaptă la o majorare a livrărilor de automobile electrice și hibride la aproximativ 60.000 de unități, a explicat Krueger, adăugând că din 2013 vânzările BMW pe acest segment s-au ridicat la aproximativ 100.000 de vehicule.
«Mobilitatea electrică va veni, dar cererea nu este deosebit de ridicată», a afirmat șeful producătorului de automobile de lux.
Pentru a stimula vânzările, BMW va extinde anul acesta raza de acțiune a bateriei pentru modelul de oraș i3 cu 50%.
În 2015, BMW a vândut 25.000 de modele electrice i3.
Grupul german a anunțat recent o creștere solidă a vânzărilor de vehicule electrice în primele opt luni din acest an, la34.664 unități, depășind astfel livrările totale pe acest segment înregistrate anul trecut.
Procentajul de automobile electrice și hibride din totalul vânzărilor va crește la 15 — 25% până în 2025, a afirmat directorul general al BMW.
Obiectivul Guvernului de la Berlin este ca în anul 2020 un milion de automobile electrice să ruleze pe drumurile din Germania.
De asemenea, în ceea ce îi privește pe producătorii auto germani, BMW, Mercedes și Volkswagen produc deja automobile electrice, iar Audi și Porsche au planuri referitoare la producția unor astfel de automobile.